Holdkamp A-rækken
Mandag aften tog 2. holdet turen til Nr. Snede. Vi havde afbud fra Poul, men John kunne heldigvis træde til i stedet. Desværre for ham, var der ikke så meget at stille...
This website uses cookies. By continuing to use this site, you accept our use of cookies.